Hey sweetie , Welcome To My Blog (; || Candy Stalker || Follow or Dashboard

KUAT MEKNA ;') CHAIYOKKK

30 Oktober 2011 4:33 PTG




Assalamualaikum ;')
ape khabar semua ? Sihat kan ? Happy kan ? Happy la . Dont sedih-2 la mcm aku nie . Hahaha aku sedih ke ? kot * la . Back to title . KUAT MEKNA ;') :face30:. Eh aku kuat la , kuat betol dugaan aku kali nie . Insyaallah aku tempuhi dengan aty yang redha . Ape agaknye masalah tu ? Hahaha ade la ;') . Btw , aku cube bergerak ke depan tanpa hirau ape yang ade depan aku nie . #MEANS *tergia-2 depan mate aku nie . Okey . I will be strong gurl . Naty buke sem 2 dah. Study plok la ye . Lupekan masalah . Ehhh lupe dah nie . Aku de mak , kak , mia . Yang selalu ade dengan aku . Yang happy kan aku ;') . Aku bahagia pe . Diaorg pengubat hati aku ketika aku sedih . Rindu MIA :* . Suke tgkk gelagak mia . Okey dah la layan perasaan tu . Kuat kuat kuat . Dah , sayang MAK , KAK n MIA ;'):face9:




#TERCIPTA UNTUKKU
menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku
*
banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupkuaku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu

ILOVEYOU ALWAYS :*




0 lovely notes