Hey sweetie , Welcome To My Blog (; || Candy Stalker || Follow or Dashboard

pointer ohh pointer :')

4 November 2011 5:13 PTG




Assalamualaikum dan selamat petang semua .
Lama la jugak kot dop updates blog nie . Berabukkk sikit . Hahaha --' . Okey ape khbr semua ? Hope semua sihat dan happy la ye . Hee :) . Okey back to title . POINTER . Syukur ke hadrat ilahi , aku dapat pointer yang baik . Takde repeat . *dah berani sebut . Hehehe . Ape2 pon . Alhamdulilah . Aku just dapat 3 lebih je . Tapi xmo ckp brpe . werkkk Aku kedekut :D . Tapi nak chaiyok-2 lagi . hehe Xmo main-2 okey :) . Insyaallah semua akan terbaik naty .

Emm satu menyedihkan untuk aku . Kawan aku . *dulu tak rapat , skrg rapat . Tapi kos lain . Hurm dye dah takde naty . Ish xbest la . Jangan lupe akuu taw kawan . ;') Try the best lainnn . Sayang sayang kawannn . #capital A

Ehhhh , nakkk tgh pointer aku dop ? Hahaha dop leh dop leh . Tapi hanya ini yang dapat aku tunjuk kan . Saba saba okeyyy ;')

Jeng jeng jeng#


:10:#double Click untuk BESAR :D

Okey la byebye sayang :9:



0 lovely notes