Hey sweetie , Welcome To My Blog (; || Candy Stalker || Follow or Dashboard

Demam panas ? T_T

6 Januari 2012 2:41 PTG




Assalamualaikum ..
Apa khbar semua ? sihat tak semua nie ? Harap semua okey la ye . Aku tengah demam nie . . Dah 4 hari aku demam . Hari nie baru aku dapat bangun . Demam panas . . Tak tahan aku ;( . Pening dan tak bermaya je . Fuhhh . Tapi ape yang pasti , thanks to mak aku . Sepanjang aku demam , dye la yang jage dan bagi aku makan , bagi ubat . . Demam aku mencecah ke 40 'c . Fuhhh .. Memang panas gile badan aku time tu . Ade la malam tu , aku nak mari pitam . Sampai ngn mak-2 aku nak jatuh . Kesian mak aku , gendong aku yang berat nie . Btw thanks sgt2 mak . Mak la segalanye . Mak is the best mother in the world :') Thanks , thanks and thanks mum . .

Esok aku dah nak ke asrama . Dah kene tggl mak plok ;'( tapi mak jangan isau nty ambe balikk kan tiap2 minggu HeHEHEHE .. Ape2 pon , ILOVEYOUU:67:
I:67: U WAN SEBANUN WAN NGAH ^^

0 lovely notes