Hey sweetie , Welcome To My Blog (; || Candy Stalker || Follow or Dashboard

Tahun Baru , Semua baru ke ? ^^

2 Januari 2012 11:36 PG




Assalamualaikummm . Apa khbr orang kampung ? Hihiihi .
Semua sihat kan ? Alhamdulilah lah ye ^^ . Aku sihat je kot . *kot la . Tapi sekarang aku tengah alami sakit mata dengan sakit tekak . Mate aku timbir ? Tahu ? Hahahha bukan aku ngitai orang okey ^^ *peace . Actually , aku skrang tengah cuti mid sem . Seminggu je . Aku pon sedang menghabiskan cuti aku di KOTA BHARU :) Hahaha .

Back to tittle , Tahun Baru ? Wahhh 2012 dah kan kite nie . Mase semakin ke depan . Umur semakin tua . Yang hidup jua pasti akan mati . Semua ade peredaran nye . Seperti roda . . Ade ke depan , ade ke belakang . Tapi ALLAH jadikan manusia nie ade sebab dan musabah nye . Ade kurang , de lebih nye :) .

Hello 2012 , goodbye 2011 ? Ehhh jangan goodbye gtu ke 2011 . Sian dye . Hihihi ^^. Nie ade aku updates status kat FACEBOOK . . Seee and see la :D

p/s : Double click *

2012 ? Semua ada azam kan ^^ . Macam aku jugak . Ade azam yang nak aku laksana kan . tpi aku dekut . Amboh share . Hahaha Bia ah .. Ape2 pon . Aku doakan 2012 lebih terindah dan bermakna untuk diri aku . Insyaallah AMIN ya robaalamin ya ALLAH :')

SEKIAN sahaja , terima kasih ^.^

0 lovely notes