Hey sweetie , Welcome To My Blog (; || Candy Stalker || Follow or Dashboard

Bingkisan hati :')

13 April 2012 12:48 PG


 Assalamualaikum . Dan selamat tengah malam ..
Act,aku tak dapat tidoo . Demam melanda aku . Sumbak hidung , selseme . Hm but nasib xdop pening pale ape ke . kalu penim . hmm sian mak kene jage aku pulok . .
Okey ! aku boring , so so ! jum tulis and conteng2 blog nie . . :)

Lets conteng deh ! Hm :)
Saat hadir dalam hidupku , tiade resah dan gelisah yang aku dapat tapi hanya kebhagiaan yang jelas terpancar dalam hati nie . Setiap langkah dan detik masa nie hanya ade pada diri mu . . Meluangkan mase , bertentang 4 mata , membuatkan hubungan bertambah ukhwah ! Berkongsi cerite , kisah suke duke . Berzanji .. ops salah berjanji bersama . Mase itu takde yang indah melainkan kbhgiaan itu TAPIII sape sangka , ALLAH mahu meguji stiap umat nye . Sama ada saba , boleh terima atau idak atas ujian nie . Bak kate orang tua , "langit xselalu cerah sampai ke petang, tibe2 hujan ditengah hri" . Itu lah jua dalam percintaan ! Tak semestinye ade kebahagiaan sahaja . Tapi kedukaan yang datang harus ditempuhi bukan berseorangan tapi same2 !! Adekah ini cinta jikalau salah seorang melupakan ape yang telah dye janjikan ? Yap ! manusia selalu melakukan kesilapan tapi sampai bile nak ulang ? Tidak salah sape tapi be matured . . Insyaallah hubungan akan terjalin dengan baik . Perangai , hati n perasaan hanya masing2 yang tahu . Tapi tak salah jika masing2 saling paham memahami :)

Btw aku nak jawab ade someone kasi soalan cam nie kat aku
APAKAH CIRI-2 LELAKI YANG AKU SUKA ?
*Kahwin
--> Jawapan aku : Aku tidak kisah macam mane dia pon ! kalu itu dye jodoh aku , yang telah tertulis dalam Luf Mahfuz aku . Aku terima . Kalu itu janji ALLAH aku dengan dia , aku terima dengan ati terbuka. :')
Subhanaallah , Alhamdulilah , Allahuakhbar 

#Ape-2 pon , lakukan ape yang terbaik sama ada didunia mahupon diakhirat :)
As'salamualaikum w.b.t :)

0 lovely notes