Hey sweetie , Welcome To My Blog (; || Candy Stalker || Follow or Dashboard

Blur ;)

29 Julai 2012 9:39 PTG




Assalamualaikum dan selamat malam semua ;)
Firstly , nak ucap salam ramadhan untuk semua yang menunaikannya ..
Semoga penuh la yep . Hehehe ~


Haaa sebelum start , aku nak tunjuk anak sedara baru aku . Heee Nik Muhamad Afiq Ramadan
.Lahir pada 1st ramadan . Heee


*yang sebelah tu kakak dye , Nik Nur Qaisara Damia #ucuk


Blog nie dah lama dop post mnde-2 kan ~ , debu dh kot ? =='
Tuan ye sibuk sangat nie kot . Hahhaa ~
Sekarang nie tengah sem 3 . Sibuk la jugokkan . Dengan assignment la , quiz , test kan.. Ayokkk =='
Tapi sebagai student memang dah mende wajib kene buatkan . Hiihihi . So do it je la . Haaa , back to tittle , What the BLUR ? grr --' Mean like "bengong" ke ? Hahaha lebih kurang la kot kot ..
Aku sangat blur sekarang , blur dengan hati dan perasaan aku . Aku pong xthu nape yang aku pk n ape yang ade lam pkran aku sekarang ...
As a girl op op , memang tak dapat dinafikan dengan sifat yang sensitif sikit nie ha ~
What ek ? Jeles , majok *nak dimanjekan , suke ngis *mcm aku hihi , marah ? yeahhh ~ untuk kebaikan la weyh . Bia la . Kadang lain orang lain ragam kan . mcm perasaan jugak , ade yang jenis , xsuke ambik port sangat tpi aku bukan cm tu , aku jadi xtenang kalu mende tu xdisempurnakan lagi , mcm kerja la ... Erti kate lain , kalu perasaan yang tngah BLUR tu ha ,, lagi la xdapat buat keje lain , asyik pk n care nak baik balik cm ne . aishhh ~
Tu la perempuan , berpk suke sangat .. Yeah ~ lelaki memang SIMPLE . Buat dertttt* tpi pk seposen dua je kot . *mean kalu la mende tu penting sangat baru la pk mendalam gile2 kan ? Hahaha ~ Laki2 .
Perempuan nie mcm tisu tau , lembut je . Memang la tisu tu lepas gune buang tpi sebaliknye . kalu orang yang gune tisu tu pndai gune sampai lama dan gune secara beralus , kompen terbaik jadi nye .
Makna sknie , dilayan dengan okey , dengan ppuan tu lagi2 la okey ,. Tisu kan manje , xleh kasar sikit gune , mudah terkoyak .. macam puan jugak , xleh guna kasar , mudah tersntuh , terasa . ;')
Yes ! puan unik kan ~ walaupon ade jugak sesetengah yang xsuke ppuan cm tu ,bia la dye .. p mapus la ~ sbb mmg puan cm tu , keras mane pon . hati dye ttp halus der . caye la weyh . aku ppuan tahu la . ahahahaha ~ banyak sal ppuan nie ha ~ aku ade la bace sebuah buku nie sal lelaki , memang sangat menarik ;) ilmu kene penuh .. semua ilmu dunia n akhirat kene penuh k ~ nie buku dye
  
*tapi yang aku bace kawan aku punye dye wrne pink #edisi malay

So ,for the conclusion nye la op , Kehidupan mcm ragam , macam jenis manusia , macam cara manusia . dan macam2 ade manusia nie ;)

Jadi ,, sama2 pk , sama2 beramal la kite cemua . K nite

0 lovely notes