Hey sweetie , Welcome To My Blog (; || Candy Stalker || Follow or Dashboard

FELINNA INCHLOSS , SABUN SUSU BERAS ,BLACK AND ORANGE MASKER SHIESIDO , VITAMIN C 1000MG , LIPGLOSS , SCRUB SUSU BERAS , SUNBLOCK SPF 40 ;)

5 Januari 2013 12:40 PTG


ASSALAMUALAIKUM ;)

WELCOME TO NICK ADYNA BEAUTY ^^
JOM JOM KITE MEMBELI DENGAN HARGE YANG BERBALOI ~ BOLEH SMS WHATAPP SY 0145175339 ~
^PEMBELIAN SECARA BORONG PONG BOLEY^

MEKASIH ;)



1. FELINNA INCHLOSS sms / whatapp - 0145175339  in sha allah





MEMPERKENALKAN, SEJENIS LOSYEN BADAN YANG UNIK DAN ISTIMEWA!! INCH LOSS DARI FELINNA BEAUTY..
~ Berharuman persis minyak wangi memukau rasa, memiliki sensasi dingin (tidak terlalu hangat) dan mesra pengguna.. ~ Mampu membakar lemak lemak berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah tanpa lekitan. ~Turun 5 KG sebulan tanpa berdiet dan senaman yang meletihkan!
APA KEISTIMEWAAN SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN PALING HANGAT MASAKINI? ~ Diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat untuk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang), untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik. ~ Dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, Pulau Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jadik jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.) ~ Bagi yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak. ~ Selain menghilangkan lemak lemak berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi. ~ Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut
POWER KAN? HAHAHA. Sesape muka gemok boleh try okeyh krim neh. Nanti kalau pipi kite TERgemok, cepat cepat sapu neh. Kompem kecit balik pipi. Teheee~ Jom kite nak share cara penggunaan dia pulak.
CARA PENGGUNAAN: ~ Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit. ~ Sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur. ~ Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)

RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!
1) Lotion ni sangat wangi dan xterlalu panas dan xberbau seperti minyak angin, dia dingin dan mesra pengguna. malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja.
2) Hanya sekali sapuan anda bole lihat perbezaan inch anda (pastikan ukur sebelum guna ya). Mudah nak apply kat mana2 bahagian kita xpuas hati, ade customer sapu kat pipi dia yg bolat!
3) Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik..Ianya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya xda sebarang chemical..kecuali! Jangan lah sapu kat perut tu nak bagi kurus pulak...
4) Kita bole mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pon bole cuba..pasti puas hati!
5) Yang pasti dengan inchloss dah hantar utk dibacakan 30juzuk alquran di mahad tahfiz bukit mertajam penang... Semoga lebih dirahmati..agaknya sbb tu 1 hari pakai da nmpk kesannye. (Jd jangan langkah ya)
6) Felinna (owner product) mencuba sendiri dan rasakan result yg fantastic! Bombastic! Dan yg pasti xnampak plastik hnya dalam masa sebulan 5KG TURUN uoll! Over x? Haha
7) Jangan takut, produk ni berdaftar dengan KKM

2. SABUN SUSU BERAS
Produk ini adalah produk penjagaan kesihatan kulit. Diperbuat daripada 100% beras susu semulajadi. Di ekstrak daripada beras jasmine muda Thailand dengan kualiti terbaik. Dan diperkaya dengan vitamin dan nutrisi yang dapat mengurangkan cela, parut, bintik hitam dan kedutan di muka. Menjadikan kulit beransur lembut dan cerah semula jadi. Cubalah sekarang dan rasai kesegaran dengan bauan semulajadi beras susu jasmine.
Cara Pemakaian :
Boleh digunakan pada muka dan badan sebagai pembersih harian, buihkan sabun dan urut lembut untuk 2 – 3 minit kemudian bilas. Vitamin dan mineral dalam beras susu muda jasmine meresap dan akan memelihara dan menyihatkan kulit anda, menjadikan ia sentiasa lembap, harum dan segar selepas setiap kali penggunaan.
KEGUNAAN :
Untuk Wajah :
1) Membuatkan Kulit Muka Lebih Cerah, Gebu, Licin, Halus, Lembut Dan Tegang.
2) Menanggalkan Semua Kotoran, Minyak Dan Sel Kulit Mati.
3) Memudarkan Dan Menghilangkan Parut Jerawat Dan Jeragat.
4) Membantu Menghilangkan Bintik-Bintik Hitam.
5) Menanggalkan Kesan Dengan Efektif.
6) Melembutkan Kulit Dan Menaikkan Seri Wajah.
Untuk Badan :
1) Mengurangkan Kesan Hitam di Ketiak, Siku dan Pelipat Peha.
2) Memberi Kesan Kesegaran Sepanjang Hari.
3) Badan Tidak Melekit Ketika Atau Selepas Berpeluh.
4) Kulit Rasa Licin Dan Lembut.
5) Memudarkan Parut-Parut Di Badan Dan mencerahkan Kulit.
6) Menghilangkan Bau Badan.
Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit
Kandungan :
Ekstrak Beras Susu, Vitamin B3, Vitamin E, Minyak Zaitun, Minyak Sawit Dan Gliserin Semulajadi.

3. BLACK MASKER SHIESIDO
sms col whatapp 0145175339

CARA PENGUNAAN:-

- 1 pack boleh dipakai 2 ~ 3 kali, jgn guna 1 pack sekali pakai, memadai hanya pakai sederhana tebal shja.
- Bersihkan wajah.
- Steam wajah dgn air panas selama sekurang-kurangnya 10 ~ 15 minit. Ini bertujuan utk membesarkan pori-pori & memudahkan pembersihan jeragat.
- Biarkan wajah kering baru sapu mask.
- Tunggu selama 30 minit / hingga mask kering baru tarik mask perlahan-lahan.

1 pack = 12g.

KEBAIKAN SHISEIDO BLACK MASK.

- Dapat menghilangkan & mengurangkan blackhead & whitehead & juga kekotoran di wajah.
- Mengecilkan pori-pori wajah, mengurangkan kedutan, anti penuan & mencerahkan wajah.

Terbuat dari Collagen disertai elemen mineral laut dalam. Masker dengan kandungan nutrisi paling lengkap. Selain mengangkat kulit mati, mencerahkan, mengencangkan kulit wajah yang kendor , detox , meningkatkan kekenyalan , membantu mengurangi jerawat juga efektif memperbaiki jaringan sel kulit yang rusak. Hasil sudah mulai terlihat pada 1X pemakaian masker. Kulit lebih segar, cerah, dan seketika terasa kencang & kenyal.

Perawatan kecantikan menggunakan Lumpur Laut Mati sebagai masker wajah sama dengan memberi asupan makanan 'bergizi' pada kulit yang dapat merawat keindahan kulit. Kelebihan lainnya, semua toksin yang terdapat pada sel kulit akan terangkat, sehingga kulit lebih bersih dan segar sekaligus halus dan kencang.

Masker ini merupakan masker favorit para dokter kulit , karena hasilnya nyata dan langsung tampak dalam 1x perawatan. Biasa disebut oleh mereka sebagai " Masker Pembersih Total " . Perawatan menggunakan masker ini selain mencerahkan & memutihkan kulit , menghilangkan noda bekas jerawat & flek, juga merangsang pembentukan kolagen & elastis pada jaringan kulit , sehingga kulit Anda akan kencang, lembab, kenyal, keriput di kening & pipi berkurang, pori pori kulit wajah mengecil. Perawatan yang tepat untuk melawan tanda tanda penuaan dini.

Cara Pemakaian :
- Bersihkan Wajah terlebih dahulu
- Untuk hasil yang maksimal steam muka menggunakan uap air / handuk hangat
- Oleskan masker. Hindari daerah sekitar mata, alis, bibir, dan batas rambut
- Gunakan Shiseido Naturgo Mud Mask dengan menggunakan kuas/tangan
(dapat digunakan pada bagian komedo saja ataupun seluruh wajah)
- Tunggu sampai masker mengering kemudian bersihkan dengan cara mengelupaskan masker,Setelah masker mengering (20-30 menit), tarik masker dari bagian bawah wajah ke atas
- Bilas hingga bersih

4. LIPGLOSS MAGIC
 



SMS COL WHATAPP 0145175339
#AVAILABLE 3 COLOR : PINK , ORANGE AND RED
# 3 PERISE : STRAWBERI , CHERRY AND OREN

♥ VITAMIN E untuk mengekalkan kelembapan bibir korang
♥ tahan dalam 2 ke 3bulan if korang pakai hari2
♥ isi kandungan padat , satu botol penuh .
♥ tahan sehingga 6jam
♥ lembapan kekal pd bibir
♥ digunakan sebagai pewarna bibir dan juga blusher (tnpa kesan sampingan)
♥ warna semulajadi menjadikan bibir SUPER NATURAL LOOKS !

5. VITAMIN C 1000MG ;D AWESOME




SMS COL WHATAPP 0145175339 
Vitamin C 1000mg(gray) Sangat baik untuk : 
- Menghilangkan parut jerawat 
- Melicinkan kulit 
- Mengecutkan jerawat 
- Mencerahkan kulit 
- Kulit nampak glowing 
- Mengatasi masalah kulit kering 
- Mengatasi masalah bibir merekah 
- Mengatasi masalah kulit -
Melembapkan kulit 
- Menegangkan kulit 

Selain itu, ia juga membantu untuk : - Menghilangkan demam selsema 
- Mengatasi masalah resdung - Sesuai untuk lelaki dan perempuan ( termasuk perempuan mengandung) * Untuk perempuan mengandung, ia dapat membantu untuk menambahkan susu badan di samping melembabkan kulit ADA KELULUSAN DARI KKM, OKEY ! 

cara makan : Vit C 1000 mg - 1biji mlm selepas mkn k... VITAMIN C mampu mencerahkan kulit wajah serta mencantikkan kulit seluruh badan.Hanya makan sehari 1 biji dalam masa 3-4 minggu boleh nampak kulit semakin cantik,tiada cela,jerawat mula mengecut,parut-parut jerawat,jerawat di belakang badan juga turut hilang. 1 tablet vitamin c=1000mg=14 biji buah oren segar. Selain mencantikkan kulit, vitamin c ni sesuai bagi ~ orang yang mempunyai resdung ~ gusi berdarah ~ org mengandung untuk tambahkan imun dalam badan ~ melawan virus dalam badan ~ Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis ~ Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaran hormon antistress ~`baik untuk orang yg pernah buat operation kerana vit c mampu memulihkan luka dalam badan ~ dan juga baik untuk perokok


-TIPS: Amalkan vit-C pada masa yang sama setiap hari kerana vit-C adalah jenis vitamin yang tidak bertahan dalam badan dalam tempoh lama dan perlu sentiasa di ganti untuk manfaat kesihatan keseluruhan

6.SCRUB PEMBERSIH SUSU BERAS












SCRUB PEMBERSIH SUSU BERAS + COLLAGEN KANDUNGAN 180ML 
SELAMAT DI GUNAKAN.

SMS COL WHATAPP 0145175339 ^^

Tidak dinafikan susu beras mempunyai banyak kebaikan untuk kulit. Pencuci muka ini di perkaya dengan Vitamin E dan kolagen selain pati Ektrak Beras Wangi. Ia juga diperbuat daripada pati beras pulut yang sudah diketahui ramai sangat berkesan untuk awet muda & menjadikan kulit anjal, gebu & licin. Dengan vitamin E dan kolagen pula, pencuci muka ini pasti dapat memberikan kejelitaan sempurna pada wajah anda.

Kelebihan scrup muka ini:
-Tiada bahan kimia
-Mengebu dan mencerahkan kulit
-Menghilangkan bintik-bintik hitam
-Menghaluskan kulit
-Parut akan pudar atau hilang jika digunakan dalam
-jangka masa panjang
-Kulit lebih lembab dan berseri
-Berkesan meningkatkan aura seri wajah
-Berkesan menjadikan kulit lebih halus, bebas cela, tegang dan anjal serta awet muda
-Berkesan menghilangkan parut jerawat dan jeragat
-Sesuai untuk menanggalkan solekan pada wajah
-Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit kering dan kulit sensitive -Produk kecantikan dari alam semulajadi

7.Sunblock Foundation SPF 40 Susu Beras ^^



KRIM SUSU BERAS (SIANG) SPF 40 FOUNDATION

Krim ini diformulakan menggunakan Susu Beras
Bertindak sebagai moisturizer, juga krim siang
Juga boleh digunakan sebagai make up foundation

KEBAIKKANNYA:
Dpt menaikkan seri wajah
Wajah kelihatan lebih lembab & bersih
Dpt menutup cela di wajah
Menghilangkan kesan @ parut jerawat
Lebih mudah untuk make-up (alas make-up)
Foundation yg lembut & mudah diserap oleh kulit wajah.
Mengandungi SPF 40 yang melindungi sel kulit dari sinaran UV dan pencemaran yang boleh merosakkan kulit.
Boleh dijadikan alas make-up


CARA PENGGUNAAN:
Sapukan krim susu beras setiap hari di muka & leher pada waktu siang. Untuk mendapatkan kesan yang lebih baik, cuci muka terlebih dahulu dgn SABUN SUSU BERAS

8.SHISHIEDO MASKER ORANGE (NATURGO) ^^



sms whatapp 0145175339

MASKER lumpur NATURGO (shiseido) orange Naturgo Mud Mask terbuat dari lumpur yang ada di laut dalam, kaya mineral dan bahan alami. Shiseido Naturgo Mud Mask dapat membersihkan pori-pori secara menyeluruh, mengontrol minyak berlebih, menghaluskan wajah, meminimalkan jerawat dan mencerahkan kulit wajah.

Shiseido Naturgo Mud Mask :
- Ampuh mengangkat komedo
- Cocok untuk kulit sensitif.
- Meminimalkan pori-pori
- Mengangkat sel kulit mati
- Mengontrol minyak berlebih. Sesuai untuk kulit berminyak
- kulit kombinasi!

Cara Pemakaian :
Oleskan Di Wajah Yang Sudah Dibersihkan

Hindari Daerah Sekitar Mata, Alis, Bibir, Dan Batas Rambut.

Setelah Masker Mengering ( Sekitar 30 Menit),

Tarik Masker Dari Bagian Luar Kedalam. Gunakan 2-3 Kali Seminggu.

#SEBARANG PERTANYAAN BOLEH 
SMS/WHATAPP/COL


SMS / WHATAPP / COL 0145175339 :)


0 lovely notes