Hey sweetie , Welcome To My Blog (; || Candy Stalker || Follow or Dashboard

JOM MEMBELI BELAH DI NICK ADYNA BEAUTY ;)

9 Mei 2013 11:51 PG



SMS WHATAPP 0145175339 / 0142128307
1. Aurawhite 900000mg now hot ;) +++++ free gift ..

PROMOSI TERBARU Aura White Pure Glutathione 900,000MG , NEW PACKAGING...

Kini Aura White datang dengan formula baru ! Penambaikan yang amat ketara, daripada 400,000mg ke 900,000mg .. Banyak tak banyak uollss ! Memang berbaloi sangat .. Selain tu, ditambah dengan 2 stem cell baru .. Dulu cuma 3 stem cell sahaja, sekarang 5 stem cell ! Apa cell stem yang 5 tu ? Ini dia, TOMATO, APPLE, ROSELLE, SNOW LOTUS & RASPBERRY .. Banyakkan uolls ? Botolnya pun elegan dan tinggi daripada yang dulu .. Mai, mai, mai beli !
PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGABUNGKAN 5 STEM SEL DARI TOMATO,APPLE, ROSELLE, SNOW LOTUS & RASPBERRY BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN!!!


Betul ke minum Aura White boleh cerah kan kulit? Macam mana?
Betul dear. Kerana Aura White mempunyai kandungan L-GLUTATHIONE . 
Ringkasnya Glutathione dikenali sebagai MASTER ANTIOXIDANT di dalam tubuh. Ia juga berfungsi sebagai anti-penuaan dan untuk pencerahan kulit .
Kalau Di Asia,ia dikenali sebagai pil pemutih atau pil pencerah . Glutathione menjadi semakin popular kerana keberkesanan nya untuk mencerah dan mencantikkan kulit dengan selamat tanpa kesan sampingan. Ia membantu meningkatkan tahap kesihatan 
Pengambilan Glutathione secara berterusan akan menjadikan kulit semakin putih dan cerah. Glutathione juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar .Selain itu, ia juga turut membantu menghilangkan jerawat dan bekas jerawat


2.
BEDAK ARAB KOKURYU

SMS WHATAPP 0145175339 - RUSSET ONLY ~
SESUAI TUK SEMUA JENIS KULIT


Bedak Arab adalah produk kecantikan yang popular di Malaysia. Bedak Arab nie adalah produk dari Jepun, hasil kajian di Filipina Cherry Laboratory. Sangatlah senang dipakai.Description Sangatlah senang dipakai. Beberapa minit menjadikan kulit muka seakan-akan kita pernah masuk kelas make up! Akan kelihatan lembut, gebu, bercahaya, berseri, cun dan yang penting terasa ringan di muka (tak melekit lansung!) TAK PERLU PAKAI APA-APA KRIM LAGI! 1. Bedak ini 3 dalam 1: mouisturizer, foundation n alas bedak...sangat jimat! 2. Mengikut aliran darah pemakai. Tak kira kulit gelap, cerah, putih dan sebagainya, Sesiapa sahaja sesuai pakai. 3. Kemas dan sekata membuatkan anda indah. 4. Tidak akan menghitamkan atau menggelapkan kulit anda. 5. Mengecutkan jerawat. 6. Apabila berpeluh anda akan nampak lebih cantik. 7. Tahan Selama lebih 8 jam. 8. Tidak melekat pada tudung, kain, tisu dan sebagainya kerana ia terus meresap ke kulit. 9. Suci dan Halal, boleh dibawa solat. 10. Sesuai untuk semua aktiviti. Santai2, nak pakai cepat tapi hasil mantap. 11. satu bedak compact boleh tahan sampai 3 bulan. ( ikut penggunaan masing-2) bagi wanita-2 yang nak tukar bedak compact baru ke atau tercari-2 bedak compact mana yang sesuai dengan kulit anda, boleh lah cuba bedak arab ni.. Bedak Arab ni berbau harum tau.mg best aje bedak ni...Rugi tau tak mencubanye..ramai diluar sana yg telah memakai bedak arab ni. :-)

Kelebihan Bedak Arab :
*halal dan boleh dibawa solat
*harga yang berbaloi dan tahan lama (tahan 3 bulan)
*3in1 (powder+foundation+moisturizer)
*tahan selama 8jam
*bedak ni akan blend ke dalam kulit dalam masa 1min & memberi kecantikan semulajadi
*sgt bagus bila berpeluh dia lg cantik , shining & glowing
*bedak nie sgt wangi
*bedak ni ikut darah
*boleh cover kulit berminyak
*melindungi jeragat & jerawat
*pada yang berjerawat bedak nie jugak akan mengecutkan jerawat di muka
*anda akan rasa muka semakin gebu dan lembut
* uv protection


1. basahkan sponge terlebih dahulu
2. kemudian perah
3. baru apply dekat muka seperti biasa (apply kalau boleh tipis sekali sapu, tak
perlu sapu banyak kali macam pakai compact powder biasa sebabnye bedak akan
meresap terus ke kulit muka & akan berubah mengikut aliran darah anda..
nanti muka macam patung kalau apply tebal2 hehe)

sponge tu kalau boleh (lepas guna) keringkan & tak perlu simpan di dalam bekas
untuk mengelakkan bau yang kurang menyenangkan

btw kalau sponge dah kotor, boleh basuh sponge tersebut sehingga bersih,
keringkan & boleh guna balik sponge tersebut :)





0 lovely notes